Hrvatski dan u Pragu

‘Hrvatsku želimo brendirati i kao turističko odredište suvremenog luksuza’

31. ožujka 2022. u 8:28

Potrebno za čitanje: 2 min

Dijaspora.hr

Vijesti

FOTO: Hrvatska turistička zajednica

Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Češkoj, u posebnom ambijentu najljepše kasnorenesansne palače u Pragu Martinický palác, organizirala je veliki događaj pod nazivom „Hrvatski dan u Pragu“.

Dobri ljudi u Češkoj skupili 150 tisuća kuna

Češko-hrvatsko društvo iz Praga i Udruga Lastavica prikupili su 150 tisuća kuna za stradale od potresa na Banovini. Donacije su skupili za sedam teško stradalih obitelji i troje samaca. Kako je rekla predsjednica Češko-hrvatskog društva Ivana Tichá, odmah nakon potresa koji je 29. prosinca 2020. teško pogodio područje Sisačko-moslavačke županije, ove dvije udruge iz Praga […]

Događanju su prisustvovali ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, direktor HTZ-a Kristjan Staničić te brojni uglednici iz češkog turističkog i javnog života, partneri, mediji…

Riječ je o posebnom događanju na jednom od najvažnijih tržišta za hrvatski turizam koji za cilj ima prezentaciju ukupne hrvatske turističke ponude, proširenje postojeće suradnje s najvažnijim češkim partnerima te određivanju zajedničkih aktivnosti uoči nadolazeće sezone.

Interes za sudjelovanjem na događanju premašio je sva očekivanja pa je tako na održanoj konferenciji za medije bilo prisutno više od 40 čeških novinara i predstavnika najpopularnijih medija, dok je poslovni i radni dio programa privukao 50-ak subjekata i partnera iz češkog turističkog sektora.

Tijekom konferencije za medije direktor Staničić održao je prezentaciju kroz koju je predstavio ukupne turističke rezultate Hrvatske s osvrtom na rezultate ostvarene na tržištu Češke te je posebni naglasak stavio na buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na češkom tržištu…

„Češka ulazi u top pet emitivnih tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a Česi su naši rado viđeni i odani gosti. Iako je naša zemlja trenutačno najprepoznatljivija kao ljetno obiteljsko odredište, što potvrđuje i podatak o 60 posto čeških turista koji u Hrvatsku putuju na ljetni odmor s obitelji, u budućnosti želimo zauzeti poziciju cjelogodišnjeg odredišta bogate i raznolike ponude, kako na obali, tako i na kontinentu, ali i kao odredišta koje privlači turiste različitih dobnih skupina, osobito mlade“, poručio je direktor Staničić.

U Pragu otvorena izložba o Stjepanu Radiću

Izložba “Stjepan Radić – jučer, danas, sutra” otvorena je sredinom srpnja 2021. u najužem središtu Praga, u Muzeju iluzijske umjetnosti povodom obilježavanja 150 godina rođenja velikog hrvatskog političara i književnika. „Zlatni Prag“ u kojem je Radić živio i djelovao ugostio je, osim fotografija i isječaka o njegovom životnom putu, tradicijske nošnje i baštinu rodne mu […]

Okupljenim novinarima obratila se i ministrica Brnjac koja je govorila o daljnjem strateškom i održivom razvoju hrvatskog turizma, kao i Tomislav Fain ispred Hrvatske udruge putničkih agencija te Neno Nizić ispred Stories Hotela…

„Posebno nas veseli činjenica kako češko tržište Hrvatsku sve više prepoznaje kao odmorišno odredište i izvan ljetnih mjeseci, čemu svjedoči i podatak da je od početka ove godine ostvareno 98 posto dolazaka i 25 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje 2019. godine. Na tržištu Češke u predstojećem razdoblju Hrvatsku želimo brendirati, između ostalog, i kao turističko odredište suvremenog luksuza, koje uz uobičajene oblike nudi personalizaciju aranžmana, vrednovanje doživljaja i emocija, kao i osobnog razvoja kroz komunikaciju s lokalnom kulturom i zajednicom“, izjavila je ministrica Brnjac, dodavši kako je u hrvatski turizam tijekom posljednjih godina uloženo više od 4 milijarde eura, a sada su nam na raspolaganju još 2,2 milijarde kuna iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.

U radnom dijelu programa na kojem su, od hrvatskih subjekata, sudjelovali i predstavnici Udruge hrvatskih putničkih agencija, Stories Hotela i Croatia Airlinesa, predstavljena je nova aviolinija uvedena u ovoj godini na relaciji Prag – Split, a prometovat će svake subote od početka lipnja do kraja rujna.

„Česi su lani ostvarili više od pet milijuna noćenja, što predstavlja odličnih 97 posto rezultata iz rekordne 2019. godine. Navedeno potvrđuje kako smo se na ovom tržištu vrlo brzo oporavili, dok ove godine, obzirom na izvrsne najave, očekujemo još bolje rezultate pa i rast turističkog prometa, odnosno potpun oporavak i povratak na pretpandemijske trendove“, zaključio je Dubravko Miholić, direktor Predstavništva HTZ-a u Češkoj, dodavši kako Česi sve više traže smještajne objekte više kategorije u hotelima i kampovima, a rast interesa bilježe i hrvatska kontinentalna odredišta.

Croatia Airlines planira letove na 41 međunarodnoj liniji

Croatia Airlines u ovogodišnjem ljetnom redu letenja (ožujak-listopad) planira proširiti mrežu međunarodnih odredišta, obnoviti dio linija na kojima se nije letjelo tijekom epidemiološkog stanja te pojačati letove na postojećim linijama u međunarodnom i domaćem prometu, priopćeno je iz kompanije. Nacionalni avioprijevoznik tako uskoro planira povezati Hrvatsku s čak 21 međunarodnim odredištem, 22 europske zračne luke […]

U istom prostoru impresivne Martinický palác održana je i prigodna večera na kojoj su, uz hrvatsku delegaciju i predstavnike hrvatskog veleposlanstva na čelu s veleposlanicom Ljiljanom Pancirov, sudjelovali brojni vlasnici, direktori i predstavnici čeških turoperatora, agencija i turističkih udruga, javlja Hrvatska turistička zajednica.